Vår kundtjänst är belastad

Nyheter 16.07.2021, 13:33

Vår kundtjänst är belastad. Tyvärr är kötiden i telefon 30 minuter eller mer. För närvarande får vi många frågor gällande bland annat avfallshanteringsärenden, såsom fakturering eller fastighetens avfallshanteringstjänster.

Tyvärr är kötiden i telefon 30 minuter eller mer. För närvarande får vi många frågor gällande bland annat avfallshanteringsärenden, såsom fakturering eller fastighetens avfallshanteringstjänster.

Tänk på att du också kan använda den elektroniska blanketten och skicka dina frågor med hjälp av den. Du kan också göra förändringar i din egen avfallshanteringstjänst eller tjänsten i den fastighet som du är värd för i online-tjänsten.

Kontaktformulär till kundtjänst

Online-tjänsten för avfallshantering

Du hittar information om den förnyade avfallsfakturan på vår webbplats hsy.fi/sv/hrm/avfallsfaktura. Vi kommer också att lägga till läsningsanvisningar för den nya avfallsfakturan på vår webbplats under januari. 

Prislistan för avfallshantering hittar du på adressen hsy.fi/sv/hrm/prislistor

Vi beklagar situationen. Tack för ditt tålamod.

 

Med vänlig hälsning
HRM:s kundtjänst

Uppdaterad: 05.01.2022 02:00
Ämnen:
Kundtjänsten
,
Avfall och återvinning
,
Vatten och avlopp
,
Avfallshantering
,
Fakturor
,
HSY-botti