Asiakasneuvoja

Oletko asiakaspalvelun ammattilainen? Haemme kahta

asiakasneuvojaa

 

HSY:n asiakaspalvelukeskukseen, ajalle 28.5.2018-31.12.2018 (aloitus mahdollista myös sopimuksen mukaan, mutta mahdollisimman pian)   

Palvelemme asiakkaita yhden luukun periaatteella: pyrimme hoitamaan kontaktit mahdollisimman pitkälle itse ja yhteisesti määritellyn palvelumallin mukaisesti, ystävällisellä ja laadukkaalla asenteella.

Yleisneuvonnan lisäksi pääset tekemään asiakkuuden hallintaan liittyviä monipuolisia tehtäviä ja hallinnoimaan asiakaspalautteita. Osallistut myös omaan toimenkuvaasi liittyvien työmenetelmien, prosessien ja järjestelmien kehittämiseen.

Tarjoamme sinulle viihtyisän työpaikan, hyvät työsuhde-edut ja mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti sekä työskennellä merkittävässä ympäristöalan organisaatiossa, monipuolisten palvelujemme parissa.

Sinulla on:

• keskiasteen kaupallinen koulutus

• vähintään kahden vuoden monipuolinen kokemus asiakaspalvelutehtävistä

• hyvät ICT-taidot

• hyvät yhteistyö- ja tiimityöskentelytaidot

• hyvät suulliset ja kirjalliset vuorovaikutustaidot suomeksi sekä ainakin tyydyttävät taidot ruotsiksi ja englanniksi.

Lisäksi arvostamme jäte- ja vesihuollon sekä laskutuksen asiantuntemusta. Tämä määräaikainen tehtävä tulee sisältämään erityisesti laskutukseen liittyvää asiakaskontaktien hoitamista.

Palkka määräytyy HSY:n oman palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työpisteesi on uudessa toimitilassamme Ilmalan aseman vieressä.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Sarika Koponen, puh. 050 3032858 tiistaina 21.5. klo 14-15.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 22.5.2018 klo 15:00.

Haastattelemme sopivia ehdokkaita 24.5. klo 8-16.

 Hae tätä tehtävää