Tekstiviestijärjestelmä ennakoiduista vedenjakelukatkoksista

Ilmoita työ- tai salaisen liittymäsi puhelinnumero tekstiviestipalvelun asiakasportaaliin

Jos sinulla on käytössäsi työpuhelin tai puhelin joka on rekisteröity eri osoitteeseen kuin asuinpaikkasi tai sinulla salattu numero käytössä, voit rekisteröityä tekstiviestipalveluun alla olevalla lomakkeella. Lisää numerosi ja osoitetietosi järjestelmään sivun alaosassa olevan palvelun kautta.

Jos sinulla on tavallinen liittymä, joka löytyy numerotiedustelusta, sinun ei tarvitse lisätä numeroasi järjestelmään.

Numeron lisääminen järjestelmään

Toimi näin

  1. Tilaa PIN-koodi syöttämällä joko puhelinumerosi tai sähköpostisi sivun alaosassa olevaan lomakkeeseen.
  2. Jää tälle sivulle. Sivun alalaitaan ilmestyy kenttä, johon voit kirjoittaa saamasi PIN-koodin.
  3. Kirjaudu asiakasportaaliin.
  4. Lisää puhelinnumerosi ja  osoitteesi asiakasportaaliin.

Voit kotiosoitteen lisäksi tilata osoitteen lisäämisen yhteydessä palvelun koskemaan esimerkiksi työpaikan tai omaisen osoitetta. Palvelun kautta voit myös päivittää tietojasi tai poistaa tietosi järjestelmästämme.

HUOM! Järjestelmän lähettämä PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat kirjautua asiakasportaaliin, tulee sinun tilata uusi PIN-koodi järjestelmästä.